Tälläisen bongasin Riikan blogista...

10 vuotta sitten minä...
1. Asuin kotona
2. Sain uuden oman maastopyörän
3. Kävin riparin

5 vuotta sitten minä...
1. Aloitin insinööririen... opiskelut
2. Muutin pois kotoa
3. Aloitin sekä lopetin opiskelun iltalukiossa

3 vuotta sitten minä...
1. Olin seurustellut vuoden nykyisen avokkini kanssa
2. Pääsin ensimmäisiin oikeisiin töihin
3. Rakas kulkupelini varastettiin :(

1 vuosi sitten minä...
1. muutin epävirallisesti yhteen nykyisen avokkini kanssa
2. hain jatkoaikaa
3. olin myös töissä samassa firmassa kuin nyt mutta eri tehtävissä...

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. Olen potenut pahenevaa koirakuumetta
2. Tehnyt useita rästitöitä
3. Olen neulonut paljon...

Eilen minä...
1. Olin ensimmäistä päivää ilman opastajaa töissä... siis sitä virallista...
2. Kävin koululla
3. Sain toimitettua verokortin nipinnapin ajoissa... huh .huh...

Tänään minä...
1.  Piti lähteä pyörällä töihin, Märkää, luvattu sadetta -> menin junalla
2. Olen yksin kotona -> mies työmatkalla
3. Saunon...

Huomenna...
1. Menen pyörällä töihin ;)
2. Käyn uusimassa/palauttamassa kirjaston lainoja

3. Käyn kaupungilla... siis Hesassa... todnäk nään vanhaa kämppistä :)

Lisäys:

Ensi viikolla:
1. Aloitan oman osuuteni neulojien laihdutusprojektissa!
2. Juhlin 25v. synttäreitä... en vielä omiani... ne on syksyllä
3. Käyn hierojalla

Loppu vuotena tavoitteenani on:
1. Laihtua n. -13kg tai enemmän
2. Laihduttaa myös lankavarastoja
3. Valmistua!

Muuta uutta
Maanantaina hankin vain 4 uutta käsityölehteä, ihan vaan käymällä Stokkan lehtiosastolla? Mukaan lähti Vogue Knitting, Interweave knits, Sandra ja Kauneimmat käsityöt.

Toteuttamiskelpoisiakin löytyi:

Vogue Knitting:
- aijai jostain syystä olen tykästynyt Jaegerin mainoksen vaalean siniseen pitsineuleeseen.... vaikka näyttäisinkin moisessa melko... hmm valaalta?
- myös Baby Bobbi Bear- mainoksen nallukat ovat ihania...(s.43)
- Poikittain neulotun pitsineuleen yläosa on kiva (M 12)
- ehkei mutta M 16 valkoinen palmikkoneule(tennisneuleen näköinen)
- Rauhallisen koti-illan mieleen tuova pitsihuivi(M 25)
- Pitsikietaisuneule (M 30)

Interweave knits:
- Siniturkoosit "aaltomaisesti kuvioidut"  kirjankannet
- Buffalo girl- kämmekkäät...
- Lace leaf pullover- eli vihreä paita muutamalla lehtikuviolla
- Hartianlämmittimet, joiden ohjeet löytyvät lehden sivuista... mutta vaalena pun ribbiversiot hihansuiden hörhellyksillä... mustana tietysti!
- sukatkin kelpaisivat varsinkin vauvojen mini töppöset ;)

Sandra:
- reikähihainen sekä muukamalla reikärivillä koristettu paita (M 27)
- hieman aurora-huivin pintaa muistuttavalla mallilla neulottu vajaahihainen neule ilman röyhelöitä vatsamakkaroiden kohdalla ;)

Kauneimmat käsityöt:
- Pitsikaarrokepusero (M 11)
- Kivoin ruusuin koristeltu kietaisuneuletakki... tosin ilman niitä ruusuja(M 15)?
- hieman palmannäkösestä langasta toteutettu vauvan makuupussi

Valitettavasti ei tarjolla kuvia... painun saunan kautta sukan neulonnan pariin... ne mokomat ei valmistu millään... tosin en ole kerinnyt neulomaankaan...