Kissa on pistetty, paijattu ja hemmoteltu. Unet jäi toisen päättämättömän ulkokissan takia hiukan vähemmälle ;) Sukulaisia nähty enemmän ja vähemmän ja sairaalassakin tuli vierailtua useamman kerran... (ei en ollut potilas ja käsien desinfiointiaine on kamalaa myrkkyä, kädet on ihan verillä kun kuivuivat kovin :( ) Mutta Stinalta näpattu meemi:

Ohjeet:
1. Julkaise omassa blogissasi koko lista yhdessä näiden ohjeiden kanssa.
2. Lihavoi ne väitteet, jotka ovat voimassa sinun kohdallasi.
3. Lisää loppuun väite, joka pätee sinuun.
4. Seuraavan osallistujan löydät tämän kirjoituksen kommenttilaatikosta (eli siis ekana ehtinyt saa luvan vastata).

1. Punainen on lempivärini.
2. Omistan auton. (jos omistaisinkin?)
3. Minulla on kissa. (vanhemmilla on)
4. Seuraan Emmerdalea.
5. Kykenen juomaan litran appelsiinimehua 15 minuutissa. (ei tuota edes ongelmia)
6. Sain töitä!
7. Conan O'Brien ärsyttää minua.
8. Olen aamu-uninen.(kyllä usein)
9. Rakastan suklaata ja salmiakkia.
10. Havukasvit ovat kauniita.
11. En osaa rullaluistella. (en osaa jarruttaa niillä?)
12. Näen kummallisia unia. (kyllä ja usein!)
13. Vihreä on lempivärini.
14. Leivon usein pannukakkuja.
15. Olen laulanut karaokea. (kerran kaveriporukassa miehen kaverin luona)
16. Käytän julkisia liikennevälineitä. (kyllä, koska omaa autoa ei ole näkynyt?)
17. En voi sietää verilettuja. (no olen fege!)
18. Pidän Kotiteollisuudesta.
19. Minulla on silmälasit. (en vain ole käyttänyt niitä lähes kymmeneen vuoteen?)
20. Olen huulirasva-addikti. (aina silloin kun huulet ovat jo rohtuneet)
21. Minulla on koira/koiria. (Haluaisin kyllä?)
22. Haluan superhyperjättisuuren perheen.
23. Rakastan lomakkeiden täyttämistä.
24. Osallistun neuleolympialaisiin 2006.
25. Olen neulonut Fifin.(kaksikin :) )
26. En osaa viheltää.
27. Olen liimannut pikaliimalla suuni (=hampaat yhteen ja kieli kitalakeen) kiinni.
28. Kohtasin aviomieheni netissä.
29. Haluaisin hypätä benji-hypyn. (Mikä ettei?)
30. Minulla on sinivihreät silmät.
31. Olen päättämätön.
32. Nukun vähintään kahdella peitolla.
33. Olen mieluummin kotona kuin kylässä.
34. Laulan suihkussa.
35. Minulla on iPod. (minulla on zen micro ;) )
36. Seuraan useita scifi-sarjoja.
37. Olen juuttunut kielestä kiinni jäätyneeseen metalliin. (Muksuna varmaan useammankin kerran, "vahingossa"?)
38. Minulla on tatuointi.
39. Minulla on kääpiösiili.
40. Aion pitää helmikuussa karkkilakon. (aion olla 6kk karkkilakossa tammikuusta kesäkuuhun)
41. Olen suudellut samaa sukupuolta olevaa henkilöä kuin itse olen.
42. Olen tumpelo tekniikassa.
43. Nyplään pitsiä.
44. Settlers of Catan on suosikki lautapelini.
45. Olen hurahtanut Sudokuun.(ja muutkin ovat huomanneet sen :/ )
46. Nukun päiväunet joka päivä.
47. Olen vasenkätinen.
48. Tulen työskentelemään/työskentelen lapsuuden unelma-ammatissani.
49. Olen 29-vuotias. (vasta 25v.)
50. Olin tänään työhaastattelussa.
51. Pidän ikkunoiden pesemisestä.
52. Minulla on vauvakuume.
53. Rakastan dekkareita. (ainakin luen näitä ja paljon?)
54. En tykkää työstäni.
55. Olen kasvissyöjä.
56. Omistan yli 500 romaania.
57. Sisustan nukkekotia.
58. Matikka on kivaa! (Helppoa ja hauskaa ;) )
59. Olen blogi-addikti :) (olehan taas täällä ;) )
60. Pidän leipomisesta.
(mutta en juurikaan ruuanlaitosta?)